Verkiezingsprogramma ChristenUnie ook beschikbaar in braille, gebarentaal en gewone taal

verkiezingsprogramma+in+braille (1).png
CU Deventer logo
Door ChristenUnie Deventer op 8 maart 2021 om 11:00

Het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie is ook beschikbaar in braille, gebarentaal en in gewone taal. Op deze manier kan iedereen kennisnemen van de plannen van de partij voor de komende periode, ongeacht bijvoorbeeld een visuele of auditieve beperking.

De ChristenUnie publiceert vandaag haar verkiezingsprogramma in braille, gebarentaal en in gewone taal. Op deze manier kan iedereen kennisnemen van de plannen van de partij voor de komende periode, ongeacht bijvoorbeeld een visuele of auditieve beperking.

ChristenUnie-Kamerlid Carla Dik-Faber: “Sinds vorig jaar is de Nederlandse Gebarentaal een officiële landstaal. Dat is een fantastisch resultaat van een jarenlange inzet. Grote debatten zijn nu ook in gebarentaal te volgen. Dat is heel belangrijk. Als we in de politiek namelijk écht werk willen maken van een samenleving waarin iedereen meedoet, moet ook politiek voor iedereen te volgen zijn.

Ik ben dan ook heel blij dat we vandaag als ChristenUnie, net als vier jaar geleden, ons verkiezingsprogramma in gebarentaal, in braille en in gewone taal kunnen presenteren. Iedereen moet de mogelijkheid hebben om te bepalen op welke partij hij of zij wil stemmen. Toegankelijke verkiezingsprogramma’s zijn daarbij van groot belang. Heel mooi dat iedere Nederlander nu de kans heeft om te lezen over de ideeën van onze partij. Ook dat is kiezen voor wat écht telt.”

De versies van het verkiezingsprogramma in braille, gebarentaal en gewone taal vind je via www.christenunie.nl/verkiezingsprogramma

Labels: