Berichten over Jeugdzorg

1. topbanner_basisschool_spelen
    Door Henrike Nijman op 13 december 2017

Geslaagde conferentie over jeugdpreventie

Met andere partijen in de gemeenteraad organiseerden we een conferentie over jeugdpreventie in Deventer. Ik kijk daar met veel voldoening terug. De opkomst was goed, er waren inspirerende verhalen van jongeren, enthousiaste sprekers en professionals die over de muren van hun organisatie heen durven te kijken. Bekijk vooral ook het mooie filmpje dat de jongeren van Launch Yourself maakten.

2. topbanner_basisschool_spelen
    Door Henrike Nijman op 10 november 2017

Denk mee over een schitterende jeugd in Deventer

Samen met raadsleden van CDA, GroenLinks en PvdA organiseren we een conferentie over jeugdpreventie met als thema "Schitterende jeugd". We willen een doorkijk maken naar een nieuwe toekomst voor de jeugdpreventie in Deventer. Het preventieve jeugdbeleid is extra belangrijk sinds de gemeente verantwoordelijk is voor de jeugdzorg. We hebben het idee dat het meer en beter kan. Maar hoe? Op maandag 20 november willen we onder het thema "schitterende jeugd" met elkaar ontdekken hoe we onze jeugd in Deventer kunnen laten schitteren. Denk en doe met ons mee!

Labels: ,