Berichten over energiekosten

1. topbanner_wonen2.jpg
    Arie_de_Niet_Profielfotos_2022_blank_.png
    Door Arie de Niet op 9 maart 2022

ChristenUnie neemt initiatief voor manifest tegen energiearmoede

Met zeven andere politieke partijen uit Deventer presenteren we op donderdag 10 maart een manifest tegen energiearmoede. De stijgende gasprijs zorgt voor grote problemen bij mensen met een laag inkomen. Juist zij wonen vaak in slecht geïsoleerde huizen. Volgens het manifest moet het verduurzamen van bestaande woningen sneller, slimmer en socialer. Het initiatief komt vanuit ons als ChristenUnie, maar we hebben samenwerking gezocht met andere politieke partijen. We zijn erg blij met alle input en de brede steun.

2. BG_CUd_003.png
    CU Deventer logo
    Door ChristenUnie Deventer op 30 oktober 2021

Een mooie periode met successen

De afgelopen tijd kwamen er een aantal waardevolle veranderingen in de Deventer politiek. Dingen waar wij als ChristenUnie ons lange tijd hard voor hebben gemaakt.

Zo hebben we ons ingezet voor woonruimte voor zwerfjongeren, voor betere ondersteuning voor mantelzorgers, voor fietsers op de Wellekade, en voor mensen die last krijgen van de stijgende gasprijzen. In dit bericht vertellen we meer over de belangrijkste successen op deze vragen.