Berichten over #GR2022

168x168_arie
    Door Arie de Niet op 19 november 2021

Het verschil maken in Deventer

Gisteren hebben de leden van ChristenUnie Deventer ingestemd met mijn rol als lijsttrekker voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Ik mag dus aan de slag en ik hoop weer terug te keren in de gemeenteraad!

Het voelt goed om in politieke zin weer terug te zijn in Deventer. De provincie was leuk voor de afwisseling, maar mijn hart gaat echt harder kloppen van de concrete uitdagingen in onze stad en ons buitengebied. Dat heb ik gemerkt bij het opstellen van het verkiezingsprogramma. Maar ook de afgelopen week heeft me weer bewust gemaakt van de redenen waarom ik politiek actief ben. En van het feit dat we als ChristenUnie politiek het verschil moeten en kunnen maken.

2. Arie de Niet voorgedragen als kandidaat-lijsttrekker ChristenUnie Deventer
    CU Deventer logo
    Door ChristenUnie Deventer op 17 juli 2021

Arie de Niet voorgedragen als kandidaat-lijsttrekker

Als bestuur zijn we heel blij om Arie de Niet nu al voor te kunnen dragen als kandidaat-lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2022. Op de tweede plaats van de lijst staat Henrike Nijman, die nu voor onze partij in de gemeenteraad zit. Op de komende ledenvergadering in november zal deze voordracht aan de leden worden voorgelegd.

We zien met deze twee ervaren, kundige kandidaten met veel vertrouwen uit naar de komende campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.