Berichten over PS2019

1. 944x390_reshare.jpg
    Door Arie de Niet op 2 maart 2019

ChristenUnie op bezoek bij Reshare

Met ChristenUnie Overijssel en ChristenUnie Deventer was ik gisteren te gast bij het textielsorteercentrum van het Leger des Heils in Deventer. De ChristenUnie is blij dat Reshare een duurzaam en innovatief textielsorteercentrum bouwt op het industrieterrein A1. Het sorteercentrum zorgt ook nog eens voor werk voor mensen die anders niet zo makkelijk aan het werk komen.

2. topbanner_natuur.jpg
    Arie_de_Niet_Profielfotos_2022_blank_.png Jasper_Buist_Profielfotos_2022_blank_6.png
    Door Arie de Niet, Jasper Buist op 25 februari 2019

Denk mee over energietransitie in Overijssel

Op donderdag 7 maart organiseert de fractie van de ChristenUnie in Deventer een open vergadering over de energietransitie. Iedereen die mee wil denken over betaalbaar duurzaam wonen en de ruimte voor nieuwe energie in Overijssel is vanaf 19.30 uur van harte welkom bij Natuur- en milieueducatiecentrum De Ulebelt.

3. topbanner_arie
    CU Deventer logo
    Door ChristenUnie Deventer op 12 oktober 2018

Oud-raadslid Arie de Niet hoog op kandidatenlijst ChristenUnie Overijssel

ChristenUnie Overijssel heeft vandaag de kandidatenlijst voor de verkiezingen van de Provinciale Staten gepresenteerd. Renate van der Velde uit Kampen is aangewezen als lijsttrekker. De hoogste nieuwkomer is ons oud-raadslid Arie de Niet. Hij is geplaatst op plek 5. Deventer is dus goed vertegenwoordigd op de provinciale lijst.